Witamy Państwa na stronie sklepu internetowego firany-shop.pl W ofercie naszego sklepu znajdziecie Państwo dekoracje do wnętrz: firany haftowane oraz firanki na metry, zasłony na metry oraz komplety zasłon. W asortymencie również bogaty wybór pościeli oraz narzut, ręczników czy obrusów. Zapraszamy!

Reklamacje i zwroty

1. Zakupiony towar można zwrócić do 14 dni od odbioru przesyłki. Zwrot pieniędzy za zakupiony towar nastąpi za pomocą przelewu na rachunek klienta. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, lub uszkodzeń, musi posiadać oryginalną nienaruszoną metkę i opakowanie. Towar należy zwrócić razem z paragonem, lub fakturą VAT.
2. Nie przyjmujemy zwrotów (nie dotyczy reklamacji):
- firan i tkanin zamówionych z usługą szycia
- firan i tkanin kupionych w metrażu w ilości mniejszej niż 3 metry bieżące
3. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem
4. W przypadku zwrotu lub wymiany towaru nie zwracamy kosztów przesyłki (nie dotyczy reklamacji)

Dane identyfikujące firmę:

FHU Markizeta Krystyna Cwalina
ul. Staszica 17, 38-400 Krosno
NIP: 684-104-88-82
REGON: 370018499

Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej Minister Gospodarki

Dane kontaktowe:

Adres e-mail: firany_shop@vp.pl
Telefon: 504-223-518 (w godz. 08-22 przez cały tydzień)

Adres do reklamacji:

FHU Markizeta Krystyna Cwalina
ul. Staszica 17, 38-400 Krosno

Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad:

Sprzedawca niniejszym oświadcza, że ciąży na nim ustawowy obowiązek dostarczenia produktu będącego przedmiotem zamówienia bez wad fizycznych lub prawnych.

Tryb reklamacji

W wypadku gdy towar ma wadę, konsument może żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy sprzedaży, wymiany towaru na pozbawiony wad albo jego naprawy.

Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania towaru konsumentowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu poprzednim.

Konsument, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy, na jego koszt.

Sprzedawca ustosunkuje się do roszczenia konsumenta w terminie 14 dni.

Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów.

Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji
i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodkach mediacyjnych przekazywane są
i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych.

Witamy Państwa na stronie sklepu internetowego firany-shop.pl W ofercie naszego sklepu znajdziecie Państwo dekoracje do wnętrz: firany haftowane oraz firanki na metry, zasłony na metry oraz komplety zasłon. W asortymencie również bogaty wybór pościeli oraz narzut, ręczników czy obrusów. Zapraszamy!

Sklep internetowy Shoper.pl